Friday, January 28, 2011

Anas Radiyallahuan mengkhabarkan.. Bahawa ia pernah mendengar Rasulullah S.A.W bersabda, ”Bahawa Allah telah berfirman maksudnya, Hai Bani Adam. selama engkau berdoa dan berharap kepada-Ku, Aku ampunkan bagimu apa yang telah terjadi daripada kamu dan tidak aku hiraukan betapa banyaknya. Hai Bani Adam. Andaikan dosamu memuncak ke langit, kemudian engkau meminta ampun kepada-Ku, Aku ampunkan bagimu dan tidak Aku hiraukan betapa banyaknya. Hai Bani Adam. seandainya engkau datang kepada-Ku dengan membawa dosa sepenuh bumi asalkan engkau tidak menyekutukan Aku dengan sesuatu pun, nescaya Aku isi semua itu dengan pengampunan…” Maha Pengampunnya Allah. Allah dah bg peluang bertaubat. Jangan lepaskan.


Lets strive for the better!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...